søndag den 5. august 2012

"Hjerte-rum" i haven!

 Jeg æææælsker mit "hyggehus"! Kært barn har mange navne. Drivhus, orangeri, driver-hus og mit kalder vi altså "hyggehuset".
Vi har selv malet det inden vi samlede det. STORT stykke arbejde sku jeg hilse og sige.
Vi var så uheldige at det første drivhus vi havde blæste ned i storm sidste efterår. Kun syv måneder gammel:( Hurra for en dejlige far og svigerfar som gad komme og hjælpe med opsætningen for anden gang...

Jeg har brugt det for lidt her i sommer men man når desværre ikke alt med bette fis på armen. Baby tar' tid;-)
Det kan være man kan få tid i efteråret og nyde de sidste varme solstråler. Krydser fingre!

 Jeg har købt en gammel lænestol på genbrug som er super dejlig og afslappet at sidde i. Den indbyder jo nærmest til en lille lur!!!!




Med de små skamler fra Ikea er der nemt plads til en ekstra mås i "hyggehuset".


Det er ikke mange planter der får plads men lidt tomater skal man da ha'! 

2 kommentarer:

  1. Hej kristina.
    Velkommen i blogland skal der lyde herfra :)
    Kan se, at du har godt styr på det allerede, men hvis der er noget, så kan du altid læse min blogguide. Der er link i min sidebar (ny i blogland?)
    Bare et lille velkomstråd. Måske har du allerede læst den..?

    KH Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna for dine velkomstråd! Det er nu rart at sådan en prof blogger som dig kigger min vej;)

      Slet

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)