mandag den 29. april 2013

Taburet-kup

Så var jeg på handlen igen. Der var denne smarte tøjbutik som holdt ophørsudsalg. Det var ikke så meget deres tøj jeg kiggede på min deres lækre inventar.
Det blev til denne skønne slidte taburet/skammel (hva er forskellen? Højden måske??)

 Er meeeget glad for den. Dette lille stilleben passer perfekt i stil, efter min mening.!
 Manden min er enig i at den er fin. Dog synes han ikke 150 kr er et kup, men hva ved han;-)
Bedstefar-stolen er kommet i stuen igen, efter at ha opholdt sig i gangen. Den måtte vige sin plads til en ny bænk men det er en hel anden historie!!!

Sikke en dejlig måde at starte ugen på med sådan et køb.

MYS MYS

P.S Hva sker der for indlægget fra i går??? Det er smuttet under det forrige?? Hmm, sært...

2 kommentarer:

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)