tirsdag den 14. januar 2014

Sødt på den gode måde...

Når man nu som vanligt på denne tid af året må hanke op i sig selv og få lavet den livsstils ændring, er det "fedt" med noget sødt og lækkert som man kan spise med god samvittighed.
Dette smørbare pålæg er en fin erstatning for nutella, marmelade, pålægs chokolade og alle de andre søde ting der kan ænde på brødet.
Mine drenge er rigtig glade for det selvom der er kaffe i.

Fremgangsmåde:
Jeg fylder min minihakker med ca. 10 dadler, en lille dl. stærk kaffe og ca. en spk. god kakao (sukkefri of cause)
Blende og et smut i køleskabet.


 Guffe-luffe;D

Har også prøvet at putte lakrids pulver i. Det man man jo også hvis man er til det!

Nu må jeg ud og se til mine bolle. Der er 5 slags mel i og 2 slags kerner. Det kan da kun blive godt!

MYS MYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad når jeg hører fra DIG;)